Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 4144 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Telewizja
Co wybrać? Proszę o pomoc 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Co wybrać? Proszę o pomoc"   

Hekta
 Wysłana - 10 luty 2007 15:25        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam wszystkich,

Mam w planach kupno nowego telewizora. Niestety jestem w tej dziedzinie laikiem. Nie wiem czy wybierac telewizor plazmowy LCD czy projektor... Czytałem różne opinie i w zasadzie kazde z tych rozwiązań ma wady i zalety.
Własciwie to chciałbym sie skupić na tym, jaki konkretnie produkt wart jest wydania 5-6 tys (bo tyle chciałbym przeznaczyć). Jestem standardowym użytkownikiem telewizora.. nie zamierzam podlaczac PC, jedyny dodatek jaki planuję to kino domowe z odtwarzaczem DVD, mam też Cyfrę+. Napiszcie prosze jaki model telewiozora polecacie i dlaczego. Będe wdzięczny za każde wskazówki.
Ponadto będę wdzięczny za wskazówki dotyczace wyboru sprzętu kina domowego... .Chciałbym przeznaczyc 2,5-3 tys. Widzialem fajne (wg mnie) zestawy w MediaMarkt np. amplituner i dvd Denona a glośniki JBL (nie pamietam modeli).
Czekam na Wasze opinie...

Pozdrawiam

zbys
 Wysłana - 10 luty 2007 18:25      [zgłoszenie naruszenia]

Zapomniales podac kilku rzeczy:
1. Jaki zakres wiekosci ekranu Cie interesuje
2. W jak duzym pomieszczeniu bedziesz to ogladal (czy raczej z jakiej odleglosci bedziesz przecietnie patrzyl na ekran)
3. Czy przewidujesz dobre zaciemnienie pomieszczenia, czy raczej chcesz ogladac w pelnym swietle (projektory - te rzucajace obraz na sciane - zle sie sprawuja przy swietle dziennym)
4. Czy telewizor musi byc plaski, czy dopuszczasz pewna grubosc, np. DLP czy projekcyjne z tylna projekcja wymagaja troche miesca na pudlo TV.

Lepsze jest wrogiem dobrego.

Verizon Wireless Agent. [http://www.lucki.com]

Hekta