| Autor |
"Jak podłączyć Głośniki>Wzmacniacz>PC" |
|
|
Slusarz24
|
|
Wysłana - 17 listopad 2008 22:05 | zgłoś naruszenie regulaminu
Witam!
Jestem zielony ogólnie w tym temacie i nie mam w ogóle pojęcia o tym. Chciałem się was poradzić jak mogę podłączyć 2 Kolumny (160W jedna) do Wzmacniacza Yamaha AX-730 I do komputera.
Wzmacniacz: 
Posiadam kabel po 3 końcówki z 2 stron (czerwony, żółty i biały) 
Nie wiem w ogóle gdzie co podłączyć aby mi działa i żeby nic nie popsuć.
Jeżeli miałbym coś kupić to dajcie od razu obrazek od tego żebym wiedział jak to wygląda.
Zmieniony przez - Slusarz24 w dniu 2008-11-17 22:06:19
| |
|
 |
|
|
|
Rafacker
|
|
^_^
|
|
|
|
|
zbysiu13
|
|

Żeby się tamten Twój kabel nie zmarnował, można kupić taką przejściówkę i wsadzić ją w wyjście karty dźwiękowej w komputerze.
Zmieniony przez - zbysiu13 w dniu 2008-11-18 18:45:54
 |
|
|
|
Slusarz24
|
|
[qoute]Zaznaczylem przykladowe gniazda, wepnij ten kabel w gniazda podpisane AUX/Line.[/qoute]
Znalazłem VIDEO/AUX a Line w ogóle nie mam. A który kolor z tego kabla 2xRCA mam podłączyć. Mam symbole R i L to jaki do którego? Czerwony do R czy L? |
 |
|
|
|
Preskaler
|
|
Obojętnie jak sobie przyjmiesz byle trzymać się tej samej zasady! Ja przyjmuję czerwony - L bo lewica jest czerwona a prawica biała.
|
|
|
hien
|
|
Pusc z komputera sygnal (chociazby muzyke) np na lewy kanal... podlacz wtyczki losowo. jak bedziesz slyszal go z lewego glosnika znaczy ze ok, jesli z prawego zamien, no a kolory znaczenia nie maja specjalnego, logicznie jest z zasada Preskalera:)
Zmieniony przez - hien w dniu 2008-11-19 16:59:00 |
 |
|
|
|
R. Horror
|
|
Przyjmuje się, że biały lub czarny to lewy. Wystarczy z resztą obejrzeć dowolny sprzęt stereo z gniazdami chinch, gdzie te kolory są rozróżnione - zwykle oprócz kolorów są też podpisy L i P...
Zmieniony przez - R. Horror w dniu 2008-11-19 17:53:01
 |
|
|
|
pit1
|
|
W sprawie podłączen wzmacniacza z PC.