Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 632 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
Jak zwiększyć moc wieżyczki? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Jak zwiększyć moc wieżyczki?"   

MowMiKoks
 Wysłana - 10 lipiec 2011 13:51        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam!

Mam taką wieżyczkę:
[http://www.electro.pl/produkt-LG_Wieza_LG_FA162-36606,25.html]

Nawet gra,ma dobry bass,ale dla mnie to o wiele za mało.

Jak da się wzmocnić moc takiej wieży?
Trzeba kupić wzmacniacz i kolumny czy jak?Jestem zielony w tym temacie ipowiedzcie mi o co chodzi z takim "tuningiem" swojego sprzętu.Subwoofer to jest rodzaj kolumny?

Z góry dziękuję za wyjaśnienie mi tego wszystkiego.

R. Horror
 Wysłana - 10 lipiec 2011 14:17      [zgłoszenie naruszenia]

cytat:
"ma dobry bass"
Co to znaczy "bass"? Nie ma takiego słowa w języku polskim .

cytat:
"Jak da się wzmocnić moc takiej wieży?"
Teoretycznie tak. Mówiąc "w ciemno": zwiększyć napięcie zasilania (wymienić transformator zasilający), przebudować układ wzmacniacza w wieży, stosując elementy o wyższych parametrach, zamontować większy radiator, wymienić kolumny na akceptujące większą moc.
Osoba "zielona" nie poradzi sobie z tym. Ze względu na nieznaną konstrukcję, najprawdopodobniej bardziej opłaci się kupić inny sprzęt.

cytat:
"Subwoofer to jest rodzaj kolumny?"
Tak.

Zmieniony przez - R. Horror w dniu 2011-07-10 14:19:30

ROCKY HORROR

Właściciel drzewa bananowego :-)

Specjalista -

MowMiKoks
 Wysłana - 10 lipiec 2011 14:20      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli że ta wieża jest po prostu do dupy?

R. Horror
 Wysłana - 10 lipiec 2011 14:22      [zgłoszenie naruszenia]

Tego nie powiedziałem. Stwierdzam jedynie, że zwiększanie jej mocy wyjściowej jest raczej nierealne.

ROCKY HORROR

Specjalista -

MowMiKoks