Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 2458 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
Jakie głośniki do amplitunera 5.1 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Jakie głośniki do amplitunera 5.1"   

Szemot
 Wysłana - 5 luty 2005 01:09        | zgłoś naruszenie regulaminu

Mam pytanie. Chce kupic jakiś amplituner na Allegro Dolby Pro Logic lub lepiej Dolby Digital. Mam obeznie głośniki Tonsila 2x Samba 250 90/250 (wyjściowa/muzyczna) i 2x TL-70 60/90. Czy moge bez problemu dokupując jeszzce jakis centralny głośnik podłaczyć te głośnbiki czy musza byc one jakieś specjalne. Specjalne pasmo przenoszenia czy cokolwiek. I czy głośnik centralny to może być np jeszzcze jeden głośnik Tonsila np 60 Watowy czy musi być jakis konkretny. Nie znam się na tym zbytnio a zalezy mi na dobrum dzwieku i żeby wszystko było kompatybilne i żeby nie paliło jeden drugiego.

AMD 1800XP, 512 DDR266, Soltek SLDRV4, Barracuda 120GB 8MB, Lite On DVD +/- RW Dual

Rafacker
^_^
 Wysłana - 5 luty 2005 10:33      [zgłoszenie naruszenia]

kino powinno składać się z głośników tych samych - z tej samej serii,
powinny miec takie samie brzmienie, nie wliczając subwoofera

"Masz problem z Projektem Audio lub zwrotnicą? Napisz to sie dogadamy ;-)"
[rafacker.cba.pl]

Specjalista -

Szemot
 Wysłana - 5 luty 2005 11:52      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli teoretycznie moge tak podłaczyć ?? Będzie może gożej nić gdybym miał wszystkie identyczne ale i tak bedzie dobrze ?? Dokupiłbym głosnik centralny tez najlepiej Tonsila i będzie grać dobrze ?? A subwoofer dokupię już kiedy indziej bo kaski teraz brak choć słyszałem, że jesłi nie sa to składaki sony czy panasonic tylk np sekmentówa z mocnymi kolumnami to subwoofer wcale nie jest potrzebny. To prawda ??