Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1352 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
Jakie kolumny pod kompa ? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Jakie kolumny pod kompa ?"   

jarma_KH
 Wysłana - 6 styczeń 2007 10:59        | zgłoś naruszenie regulaminu

Jakie polecacie kolumny do kompa ? Znalazłem na allegro coś takiego [http://www.allegro.pl/item155586072_soundwave_kolumny_regalowe_130w_tanio.html] jak to będzie grało? Mam niezły wzmacniacz SONY. Kolumny ogólnie nie muszą mieć mocy aż 130w, wystarczą mi 80 watowe. Może coś polecicie? Chodzi mi o nagłośnienie pokoju jakieś 14m2, słucham praktycznie każdej muzyki, chciałbymmieć fajnie wyczuwalny bass ale nie taki żeby cały dom podskakiwał. Proszę o pomoc ponieważ ja jestem zielony w tym temacie.

Zmieniony przez - jarma_KH w dniu 2007-01-06 11:05:13

jarma_KH
 Wysłana - 6 styczeń 2007 11:33      [zgłoszenie naruszenia]

tajniaczek
 Wysłana - 7 styczeń 2007 00:05      [zgłoszenie naruszenia]

altuski lub miltony.. stary polski dobry sprzet a naprawde potrafi naro0zrabiac

Sprzedam Motorole E 1000

jarma_KH
 Wysłana - 7 styczeń 2007 13:53      [zgłoszenie naruszenia]

Wdzę, że za wielkiego ruchu tutaj nie ma. A co myślisz o tym [allegro.pl/item155220033_orginalne_tonsil_unitra_swietny_stan_jak_nowe_.html] opłaca się je brać za 70zł i jak będą grały?

impaller
 Wysłana - 7 styczeń 2007 14:21      [zgłoszenie naruszenia]

wpadly m takie kolumienki w rece w zeslym roku co prawda moje byly w stanie idealnym wrecz fabrycznym tutaj widze niewielkie mankamenty, ale wracajac do meritum ja swoje egzemplaze sprzedalem za 100zl w zeszlym roku wlasnie ogolnie kolumny ok ale za wiele sei nie mozesz po nich spodziewac aczkolwiek zadnych zastrzezen do mojego egzemplaza nie mialem

LUXMAN LV-112
LUXMAN D-112
LUXMAN TD-377
Infinity RS 3000