Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1856 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
KOLUMNY.pomocy 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "KOLUMNY.pomocy"   

fury
 Wysłana - 8 sierpień 2004 23:41        | zgłoś naruszenie regulaminu

tak jak w temacie ..>>"KOLUMNY" chciałem prosic pomoc i dobrą rade w dobieraniu głośników i tworzeniu samych kolumn.. przeczytałem dość durzo artykółow na ten temat lecz nadal jestem zielony.. wiem że dobrym materiałm do robienia kolumn jest płyta MDF.. ale na tym moja wiedza sie kończy.. chciałem zrobić kolumny w jednej dwa głośniki basowe jeden średnionisko tonowy. i jeden nisko tonowy.. mam wzmacniacz samochodowy pioniera ale dobrze hula..100W... wybrałem głosniki tesli ARN 226-07-8 jako basowe..ze względów cenowych ale jeśli są bardzo słabe to zminie je na coś lepszego ..

teodot
 Wysłana - 9 sierpień 2004 20:31      [zgłoszenie naruszenia]

Ja też poczytałem trochę i wiem, że przerasta to moje umiejętności. Coś mi wyglada, że i Twoje też. Bo wiesz, jest jeszcze cos takiego jak zwrotnica. I dobranie pojemności obudowy też nie jest takie proste. Jeśli się upierasz, to skorzystaj z jakiegoś gotowego projektu bądź po prostu odrestauruj jakieś uszkodzone, które całkiem tanio można dostać na Allegro.

Zadawanie pytań nie jest rzeczą rozsądną...

fury
 Wysłana - 9 sierpień 2004 21:23      [zgłoszenie naruszenia]

jak bym wszystko wiedziałe o budowaniu kolumny to bym nie dawał takiego posta na tym forum..wiec jeśli jest ktos chetny mi pomuc to z góry thx

pawciu1234
 Wysłana - 10 sierpień 2004 23:33      [zgłoszenie naruszenia]

czesc powiedz mi tak jakie masz pomieszcze ile metrow okolo i czy pomieszczenie jest mieszkalne czy typowo przeznczone do sluchania

fury
 Wysłana - 11 sierpień 2004 15:49      [zgłoszenie naruszenia]