Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1681 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
Kto doradzi co mam kupić? ;) 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Kto doradzi co mam kupić? ;)"   

WIELKIXJAN
 Wysłana - 6 wrzesień 2004 15:08        | zgłoś naruszenie regulaminu

Siemka. Jestem zupełnie zielony w sprawach elektonicznych. Chciałbym zakupić sobie dobre głośniki i wzmacniacz. Planuje wydać na to 3 tyś zł lub więcej, jeśli gdzieś trafie na dobre raty. Słucham techna więc najlepiej, aby to miało dobre basy Nie wiem, czy lepsze są 2 dobre głośniki, czy może zestaw 5 kolumn Muzyke będe puszczał z komputera ;)

A drugie pytanko to co sądzicie o firmie AudioMega? Znalazłem na allegro fajne głośniki, tylko nie wiem czy będą dobrze grały, czy to jakaś kupa Oto ich oferta [http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1284773]
Myślałem by może kupić "Kolumny kina domowego AudioMega 5szt GW od SS" za 999 zł.

zoltarek
 Wysłana - 6 wrzesień 2004 15:24      [zgłoszenie naruszenia]

Napewno za tą sama kase kupisz dwie lepsze kolumny niż pięć.
O firmie Audio Mega zapomnij.
Za 3kzł można już kupić solidne kolumny np: Paradigm monitor 7v3 ( minitor to nazwa serii, naprawdę one są dość spore i podłogowe ), Avence omega 509, Phonar volumne, Infinitie ALPHA 50. Do techno poleciłbym te ostatnie, lecz wcześniej proponowałbym przejść się po dobrych sklepach i posłuchac tych co wymieniłem. Nie wszystkie mogą pracować blisko ścian np: Avence omega 509.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - zoltarek w dniu 2004-09-06 15:28:41

[simedia.pl/]

Znawca -

WIELKIXJAN
 Wysłana - 6 wrzesień 2004 16:15      [zgłoszenie naruszenia]

a do tego jaki wzmacniacz?

może być np. połączenie [http://www.paradigm.com.pl/koda_show_prod.php?show=kd261] z Monitor 7 v.3 lub z [http://www.paradigm.com.pl/koda_show_prod.php?show=kf210f] ?