| Autor |
"Nadajnik i odbiornik - kupno i sposób połączenia" |
|
|
electrical
|
|
Wysłana - 29 styczeń 2011 20:14 | zgłoś naruszenie regulaminu
Witam. W elektronice jestem raczej zielony, wiem co to rezystor, kondensator czy dioda, wiem jakie mają zastosowanie, ale ogólnie takie całe zestawy na płytce to dla mnie czarna magia ;)
Ogólnie na początku chciałem sobie sam zrobić takie zdalne sterowanie. Schematy nie są tragiczne, ale jednak jest z tym trochę zabawy (jak dla mnie nawet sporo).
Chciałem kupić sobie jakąś zabawkę, ale ich zasięg nie jest za ciekawy. Interesowało by mnie z 100-200m, więcej mi raczej nie potrzeba.
Na odbiorniku potrzebuje 2 wyjścia na np. dwie żarówki , czyli na nadajniku dwa przyciski. Gdzie mogę takie coś kupić? Znalazłem to:
[sklep.avt.pl/go/_info/?id=46728]
[sklep.avt.pl/go/_info/?id=46727] ,
ale nie wiem czy da się to zastosować tak jak chcę i czy poradził bym sobie z podłączeniem tego. Zasilanie nadajnika najlepiej 3V lub 4,5V, aby można było używać AA. Zasilanie odbiornika również nie duże.
Moglibyście powiedzieć coś o tym nadajniki i odbiorniku ze sklepu, oraz jeżeli znacie dać namiar na coś prostszego lub nawet własnej roboty sprzętu?
| |
|
 |
|
|
|
Preskaler
|
|