Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1076 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Radio
Nadanie fal radiowych 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Nadanie fal radiowych"   

Kutagawa
 Wysłana - 23 lipiec 2010 02:21        | zgłoś naruszenie regulaminu

Siema, jestem zupełnym laikiem w tym temacie, samo pytanie pewnie zabrzmi śmiesznie, ale: chciałbym nadać 'dźwięk', tak, aby był niesiony przez fale radiowe, jak coś takiego zrobić? Proszę o wytłumaczenie jak i zależy mi aby, były to fale dużego zasięgu i szybkości, jeśli to cokolwiek zmienia :P).

Od razu lecą sogi za odpowiedzi

Zmieniony przez - Kutagawa w dniu 2010-07-23 02:22:50

TDArti
 Wysłana - 23 lipiec 2010 13:27      [zgłoszenie naruszenia]

Od razu przypomnę że domowe nadajniki dużej mocy są nielegalne.Ale do rzeczy,zapewne chodzi Ci o nadajnik FM.Jest tego pełno w internecie wpisz w Google nadajnik FM i wyskoczy Ci pełno odpowiedzi schematów itp. Ale żeby coś zbudować, przynajmniej trochę musisz mieć pojęcie o elektronice inaczej nic nie zdziałasz.Jeżeli chciałbyś takie coś do auta to możesz kupić gotowy transmiter FM łatwo dostępny w elektronicznych sklepach.

Preskaler
 Wysłana - 23 lipiec 2010 14:49      [zgłoszenie naruszenia]

Ten problem trochę przypomina mi taki temat.
Chcę zbudować sobie auto i żeby szybko jeździło, daleko i miało duży udźwig.
Co byś na to odpisał?