Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1104 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
Odtwarzacz MP4 - który wybrać? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Odtwarzacz MP4 - który wybrać?"   

saib__
 Wysłana - 10 maj 2007 16:48        | zgłoś naruszenie regulaminu

Mam do wyboru dwa odtwarzacze (a raczej sam uznałem je za najciekawsze).
Myślę, że znajdą się tutaj znawcy tematu i pomogą mi dokonać wyboru.
Prosiłbym o wypisanie w podpunktach zalet jednego i drugiego i Wasz wybór.

MEIZU:
[allegro.pl/item190804099__meizu_mp4_2gb_2_4_dotyk_menu_20hpracy_gratis.html]

IRIVER:
[allegro.pl/item193200220_2gb_iriver_x20_odtwarzacz_mp4_szok_.html]

Po parametrach wydaje mi się, że Meizu jest lepszy, jednak iRiver to pewniejsza pozycja, ale nie znam się na mp4, dlatego pytam Was.
Proszę o wypowiedzi naprawdę zorientowanych, a nie tych, którzy po przeczytaniu opisów stwierdzą "ten chyba jest lepszy".

Były moderator/elita SFD i Insomnii.

R. Horror
 Wysłana - 10 maj 2007 18:14      [zgłoszenie naruszenia]

Mówiąc otwarcie - nie jestem znawcą odtwarzaczy mp3 (więc nie spełnię głównej prośby, aby wypowiedzięli się obeznani), postaram się jednak odpowiedzieć w miarę rzeczowo, w oparciu o informacje jakie udało mi się znaleźć na temat odtwarzaczy, oraz oczekiwania po tego typu sprzęcie.
Gdybym miał wybierać między tymi dwoma, wybór padł by najpewniej na iRivera, a to z dwóch powodów:

1. Pierwszy raz słyszę o firmie Meizu . Nie wiadomo zbytnio, czego można się spodziewać po tych odtwarzaczach - szczególnie, że firma pochodzi z Chin. O iRiverach słyszę natomiast raczej dobre opinie. Co prawda Korea, ale zawsze lepiej niż Chiny.