| Autor |
"Panasonic RX-FW18L nie odbiera fal długich i średnich" |
|
|
vcrrave
|
|
Wysłana - 24 grudzień 2010 12:02 | zgłoś naruszenie regulaminu
Witam. Jestem początkującym elektronikiem i to jest mój pierwszy post na tym forum.
Mam problem z radioodbiornikiem Panasonic RX-FW18L w którym to nie chce odbierać ani jedna stacja radiowa na w paśmie LW i MW poza jednym wyjątkiem. Gdy jednak dotknę anteny ferrytowej bez dotykania masy radioodbiornika to łapie jakieś stacje (np. Polskie Radio I na 225kHz), ale dźwięk jest bardzo zniekształcony. Gdy do tego dotknę masy odbiór zanika i pozostaje tylko szum i nic więcej. Za to fale krótkie odbierają bez zarzutu. Podejrzewam że to wina wzmacniacza w.cz. choć nie do końca jestem pewien czy to to. Czy już ktoś spotkał się z tym problemem? Jeśli tak to prosiłbym o pomoc bo już z tym nie mogę sobie poradzić i nie wiem co jest grane .
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
| |
|
 |
|
|
|
zbysiu13
|
|
A na początek- cewki na antenie ferrytowej są ustawione w optymalnym miejscu?
|
|
|
vcrrave
|
|
Wszystko jest fabrycznie poustawiane, nawet są zalane woskiem. |
 |
|
|
|
Preskaler
|
|