Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 650 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Okablowanie
Połączenie świetlówek 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Połączenie świetlówek"   

Brudka
 Wysłana - 30 grudzień 2010 13:15        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam panowie. Potrzebuje schemat połączenia 12 świetlówek załączanych co druga. Będę bardzo wdzięczny z waszą pomoc

Preskaler
 Wysłana - 30 grudzień 2010 17:20      [zgłoszenie naruszenia]

Nnnooo nie bardzo wiem o co biega? Jak to co druga? a pozostałe mają być niepodłączone? Staraj się pisać logicznie i bez błędów!

Preskaler

Brudka
 Wysłana - 2 styczeń 2011 21:34      [zgłoszenie naruszenia]

Przepraszam za niezbyt fachowe opisanie, ale jestem początkującym elektrykiem. Potrzebuje schemat połączenia 12 lamp, które chce by byłe włączane w taki sposób: 4 załączone kolejne wyłączone, następnie włączam kolejne 4 itd.

Brudka
 Wysłana - 2 styczeń 2011 21:55      [zgłoszenie naruszenia]

Chce je sterować za pomocą wyłączników dodaje

Preskaler
 Wysłana - 3 styczeń 2011 07:47      [zgłoszenie naruszenia]

Nadal niejasno to opisujesz! Nie chodzi mi czy jesteś elektrykiem początkującym lub zaawansowanym lecz domagam się dokładnego opisu - czego chcesz od nas? Na razie wiemy tylko tyle, że ma być 12 świetlówek. Nie wiemy jakich (a każdy ich rodzaj wymaga trochę innego rozwiązania). W drugiej części wspominasz coś o 4. Jeśli tak to nie mam pojęcia jak 12 (co dryga?) da 4? 12 podzielone na 4 daje 3 a więc co trzecia? Poza tym czy wszystkie mogą świecić równocześnie czy tylko na zmianę? Opisz DOKŁADNIE o co Ci chodzi? Do czego to ma być użyte i w końcu co druga czy co trzecia?

Preskaler

zbysiu13
 Wysłana - 4 styczeń 2011 12:14      [zgłoszenie naruszenia]