Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1614 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Cyfrówka
Pomocy!!! 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Pomocy!!!"   

Livia
 Wysłana - 10 czerwiec 2003 15:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Hej!
Mam pytanie odnośnie aparatu cyfrowego! Nigdzie nie mogę dostać jakiegoś zasilacza a na bateriach już nie wyrabiam (4 sztuki baterii wystarczają mi na jakieś 30 fotek). Czy jest jakiś "akumulatorek" np. mocowany przy pasku spodni gdy się idzie robić więcej fotek? Model mojego aparatu to: SAMSUNG Digimax 210 SE. Byłam już w wielu sklepach ale powiedzieli mi że mam nietypowy model aparatu ... nie bardzo to rozumiem. Tak w ogólę jestem w tym zielona. Podajcie mi proszę jak znajdziecie sklep w którym można kupić jskiś zasilacz do tych baterii lub coś co będę mogła używać zamiast nich. Z góry dzięki.

Livia

marcin8051
 Wysłana - 12 czerwiec 2003 12:10      [zgłoszenie naruszenia]

ja mam inny aparat ale faktycznie na bateriach jest mizernie kożystam z akumlatorków 2000mAh i jest dobże ale to będzie zależało do jakiego napięcia twuj aparat działoa bo akumlatorki maja 1.2V jęc jak masz pecha to nawet niezrobisz jednego zdjęcia na akumlatorkach.

Ss
 Wysłana - 25 czerwiec 2003 01:36       [zgłoszenie naruszenia]

Jak się nie znasz na elektronice to niedobrze. Jeśli chcesz dużo pstrykać to oblicz ile napięcia powinny dawać paluszki do aparatu (chyba 6V), kup stabilizator 7806, 4 kondensatory, wyjmij akumulator 12V z samochodu albo czegoś innego, polutuj to i... prędzej urwie ci się guzik do pstryknięcia fotki w cyfraku niż zabraknie prądu

Informacja to nie rozkaz. Zatwierdź lub zignoruj.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Pomocy!!!