Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1812 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Telewizja
Prośba do znawców : jaki telewizor ? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Prośba do znawców : jaki telewizor ?"   

magisterek
 Wysłana - 12 lipiec 2006 18:19        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam .
Ponieważ jestem laikiem w tych sprawach zwracam sie do szanownych forumowiczów z pytaniem : właśnie zdechł mój 15 letni telewizor i muszę kupić coś nowego , mam 1500 pln ( wiem że to śmiesznie mało )i nie wiem co wybrać ? Telewizor służy mi jedynie do słuchania wiadomosci i oglądania meczów ( żadne dvd czy inne kina domowe ) , chodzi mi raczej o bezawaryjność i długi czas eksploatacji . Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

Preskaler
 Wysłana - 26 lipiec 2006 10:21       [zgłoszenie naruszenia]

Strasznie nie lubię takich pytań bo każdy z nas ma jakieś swoje oczekiwania a bezawaryjności nie da się przewidzieć. Kiedyś dawniej to OTVC "Sony" były najlepsze na świecie a po kilku latach spadły na sam dół. Widziałem egzemplarze, które chodziły 20 lat i kineskop był jeszcze "zdrowy". Za jakiś czas zobaczyłem całe "stosy" tych OTVC z uszkodzonymi kineskopami po kilkuletniej pracy (3 - 5). Dotyczy to modeli 25' i więcej.
Najogólniej mówiąc to mniejsze przkątne (do 21') mają lepsze żywotności i lepszą jakość kolorów. Zdecydowana jednak większość ludzi chce OTV jak największy. Jeśli jednak oglądasz TV sporadycznie to nie ma się co przejmować tym jaki OTVC kupisz! Może to być "Panasonic", "Samsung", "LG", "Philips" czy jeszcze jakiś inny bo to i tak okaże się po 15-tu latach (oby nie wcześniej) czy dobrze wybrałeć? To tak jak w małżeństwie - po 40-tu latach okazuje się czy to był dobry wybór?

Preskaler

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź