Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 3566 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
Problem z ALTUS 110 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Problem z ALTUS 110"   

myszkajogi
 Wysłana - 6 czerwiec 2005 14:35        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam szanowne grono ekspertów forum elektroniki. To mój pierwszy post jestem tu więcej niż nowicjuszem. Mam pewien problem z którym chciłbym się podzielić tu - na forum. Otóż jestem od bardzo długiego czasu użytkownikiem oryginalnych kolumn Altus 110, kupiłem je nowe ok 6-7 lat temu. Przeniosłem je jakiś miesiąc temu do pokoju o połowę mniejszego. Są podpięte do starego WS 354..więc pożyłować ich nie ma jak, a w ciągu chyba tygodnia szlag trafił resory górne w średnio i niskotonowym głośniku... już nie wspomnę o tym że wysokotonowy w jednej kolumnie sam sie wyłączył. Czy to może mieć coś wspólnego z tym, że oprócz sprzętu - wzmacniacz jest podpięty do kompa? a może to wina usytuowania kolumn? (jedna "stoi" na dywanie, druga "leży" na parapecie). Poradźcie proszę szanowni koledzy..

wole zozole

faceman
 Wysłana - 6 czerwiec 2005 20:41      [zgłoszenie naruszenia]

Witam. Nie napisałeś co to znaczy że poszło Ci zawieszenie. Czym to się objawia? Popękało? To że wzmak jest podłączony do kompa nie ma znaczenia. Co do ich usytuowania również niewielkie ma to znaczenie tak jak bubatura pomieszczenia. Moim zdaniem wyjścia są dwa. Albo naruszyłeś zniszczone czasem głośniki podczas przenoszenia albo poprostu uległy naturalnemu zniszczeniu a że nastąpiło to akurat w tym okresie to zwykły zbiegg okoliczności.

myszkajogi
 Wysłana - 12 czerwiec 2005 01:20      [zgłoszenie naruszenia]