| Autor |
"Problem z Logitech x-530 i oświetleniem :-P" |
|
|
atomu235
|
|
Wysłana - 5 luty 2006 20:04 Przeniesiona przez Arnold_S. z działu 'Audio'. | zgłoś naruszenie regulaminu
Otóż problem jest taki, iż jeśli w jakimkolwiek pomieszczeniu w domu włącze lub wyłącze oświetlenie to w głośnikach słychać przysłowiowe "pyknięcie"
Nie muszę, mówić jak denrwujące jest to wieczorem jak domownicy się kręcą i to zapalają to zgaszają światło
Z moim poprzednim Creative Inspire 5100 nie miałem takich problemów.
Głośniki są podpięte pod listwe (próbowałem pod dwie listwy równocześnie oraz UPS, ale efektów brak).
Co zorbić? Nie jestem elektrykiem i nie wiem jak to wyeliminować
TIA!
 |
|
|
|
Arnold_S.
|
|
|
|
|
atomu235
|
|
|
|
|
Arnold_S.
|
|
Wiesz,...znalazłyby się sposoby, tyle, że raczej nie opłacalne.
Profesjonalne forum to: [http://www.elektroda.pl] |
 |
|
|
|
atomu235
|
|
|
|
|
Rafacker
|
|
^_^
|
|
Kurcze ja nie rozumiem podejścia bo z tego wychodzi ze ludzie kupuja te komputerowe scierwa tylko dlatego bo twierdzą że nic mocniejszego nie potrzebują z roznych tam powodów.
Chłopie ale na tym forum nikt z najczesciej odpowiadających tu osób nie doradza sprzętu na moc, tylko na jakość i samą konstrukcje.
Zapewne dowiadywales sie na forum komputerowym gdzie inne głośniki nie mają racji bytu bo dla maniakow kompa wszystko co komputerowe jest super
Wszystko na ten temat odpowiedział Ci już Arnold, ja bym sie raczej rozejrzał za czymś normalnym a nie plastikowym pierdziadłem
Pozdrawiam
|
|
|
atomu235
|
|
|
|
|
DjDamian
|
|
W Logach, nie wiem czy w tym modelu, ale w jednym była cholernie słaba filtracja (kondensator) na zasilaniu, być może to jego wina.
Nie kupuj innego sprzętu z głośników komputerowych. Na moje oko góra 100-150zł mozna dać za takie głośniczki, więcej to strata kasy. Bedzie Cie stać na prawdziwe kino to sobie je kupisz, narazie nie ma co sobie stwarzać pozorów i tracić niepotrzebnie fundusze.