Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1418 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Śmietnik
Problem z Logitech x-530 i oświetleniem :-P 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Problem z Logitech x-530 i oświetleniem :-P"   

atomu235
 Wysłana - 5 luty 2006 20:04       

Przeniesiona przez Arnold_S. z działu 'Audio'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Otóż problem jest taki, iż jeśli w jakimkolwiek pomieszczeniu w domu włącze lub wyłącze oświetlenie to w głośnikach słychać przysłowiowe "pyknięcie"
Nie muszę, mówić jak denrwujące jest to wieczorem jak domownicy się kręcą i to zapalają to zgaszają światło
Z moim poprzednim Creative Inspire 5100 nie miałem takich problemów.
Głośniki są podpięte pod listwe (próbowałem pod dwie listwy równocześnie oraz UPS, ale efektów brak).
Co zorbić? Nie jestem elektrykiem i nie wiem jak to wyeliminować
TIA!

"Fantazja/Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona."

Arnold_S.
 Wysłana - 5 luty 2006 20:18      [zgłoszenie naruszenia]

Skoro kiedyś było lepiej(na Creative), a teraz jest gorzej, to wiadomo co...
To wina konstruktorów...tak zrobili wzmacniacz w Logitechu, że "zbiera" wszelkie przebiegi zakłóceniowe.
Sam komputer też ma wiele do powiedzenia.

Niewiele możesz zrobić. Można by coś improwizować(pogrzebać we wnętrzu Logitecha, dorobić jakieś filtry zasilania), ale gwarancji na poprawę sytuacji nikt Ci nie da. Poza tym takie prace wymagają troszkę obeznania z lutownicą(korespondencyjnie cienko to widzę).

To po prostu Logitech... [felektr.katalogi.pl/temat6398/] ...i wszystko w temacie.

Usuńcie ten profil z forum(i wszystkie wypowiedzi).
Złamał wielokrotnie regulamin(wszystkie możliwe punkty).
Użytkownicy forum proszeni są o NIE stosowanie porad Arnold_S.
Profesjonalne forum to: [http://www.elektroda.pl]

atomu235