| Autor |
"Pytanko o wzmacniacze i głośniki" |
|
|
Dziergi
|
|
Wysłana - 8 sierpień 2004 21:00 | zgłoś naruszenie regulaminu
Siema ! Piszę na tym forum ponieważ jestem zupełnie zielony w tym temacie. Głośność głośników zalerzy od mocy, to im więcej W tym są głośniejsze ? Czy OHM też wpływa na głośność głośników ? Jeśli mam wzmacniacz o mocy 200 W to mogę podłączyć głośniki o max. mocy 200 W np. 2 głośniki po 100 W. Czy takie wzmacniacze od samachodu lub wierzy można podłączyć do kompa ? Gdzie można tanio kupić wzmacniacze i głośniki ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
| |
|
 |
|
|
|
Dziergi
|
|
|
|
|
wolo
|
|
o ile mi wiadomo moc glosnika ma niewiele wspolnego z jego glosnoscia. chociaz moze sie to czesto pokrywac, to glosnosc zalezy od bodajze (zeby nie sklamac) dobroci i skutecznosci (?) niech mnie ktos poprawi jesli wygaduje bzdury
a ten wzmacniacz co pokazujesz mi wyglada na jakis syf, w dodatku ta moc napisana "max power 1800 Watt" mozesz sobie wsadzic w d... ciekaw jestem skad ten producent wogole wytrzasnal taka liczbe
Zmieniony przez - wolo w dniu 2004-08-09 18:12:15
|
|
teodot
|
|