Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 3168 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Różne
Regulowane źródło prądowe o zmiennej polaryzacji. 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Regulowane źródło prądowe o zmiennej polaryzacji."   

kowboj23
 Wysłana - 5 styczeń 2007 18:34        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam wszystkich!
Muszę zaprojektować regulowane źródło prądowe w zakresie -100mA - 100mA. Zupełnie nie wiem jak sobie z tym poradzić choć zadanie wydaje się nieskomplikowane... Jestem początkującym w tej dziedzinie i dlatego każda rada będzie mi bardzo pomocna!
W zasadzie to mój problem polega na wymyśleniu układu, a samej jego istoty. Jeśli ktoś miałby jakieś propozycje proszę o odpowiedź!

--->>> Ad4m <<<---

zbys
 Wysłana - 5 styczeń 2007 23:57      [zgłoszenie naruszenia]

Czy to zrodlo ma umozliwiac plynne przejscie z pradow dodatnich na ujemne - poprzez zero? Czy tylko ma pozwalac na ustawienie dowolnego danego pradu - dodatniego lub ujemnego? Bo wtedy to latwiocha - zrodlo pradu i uklad odwracania polaryzacji.

Aha i jak zwykle - na jakim poziomie? Do jakiej szkoly chodzisz?

Zmieniony przez - zbys w dniu 2007-01-05 23:58:28

Lepsze jest wrogiem dobrego.

Verizon Wireless Agent. [http://www.lucki.com]

Specjalista -

kowboj23
 Wysłana - 6 styczeń 2007 14:11      [zgłoszenie naruszenia]

Żródło ma być regulowane potencjometrem, więc w gre wchodzi tylko płynna zmiana prądu. Myślałem o układzie różnicowym jako o elemencie sterującym źródłem. Nie wiem tylko czy to dobra koncepcja...
Jeśli chodzi o szkołe - Politechnika Warszawska

--->>> Ad4m <<<---

zbys
 Wysłana - 6 styczeń 2007 17:55      [zgłoszenie naruszenia]

Ja mam taka koncepcje tego ukladu.