Witam jestem w technikum elektronicznym
Mam ochote iść na jakąś dobrą politechnike po technikum (a przynajmniej próbować)
Może mógłby ktoś opowiedzieć troche o swojej uczelni lub o czasach uczelnianych
Słyszałem że elektronika na wyższej uczelni to naprawde trudna sprawa wymagająca dużych poświęceń?
Czy rzeczywiśćie jest tak ciężko?
Macie jakaś zdania o uczelniach... może jakaś opowieść o własnej
Z góry naprawde dziękuje .. chętnie podyskutuje na ten temat ale nieestety w otoczeniu niemam takich znajomych
Pozdrawiam - przepraszam za błędy jeśli się poajwiły
Ja chodzilem na AGH po Technikum Lacznosci, ale to bylo dosc dawno. Poziom byl wtedy naprawde wysoki, ale jezeli przetrwales pierwszy rok, to dalej juz poszlo latwiej. To byl typowy rok "na odsiew", mnostwo zajec, niekoniecznie zwiazanych z kierunkiem, np. rysunek techniczny, termodynamika...
No wiesz, matematyka jest bardzo potrzebna, co wiecej zdarzalo sie, ze na przedmiotach technicznych zarzucali nasz wzorami z matematyki wyzszej (calki, przeksztalcenia Laplace'a i Fouriera) ktorych jeszcze nie wzielismy na matematyce. A rachunek na liczbach zespolonych, to musisz miec w jednym palcu. Ja na szczescie matematyke znalem dobrze, bralem nawet udzial w olimpiadach matematycznych w technikum, wiec na to nie narzekalem. Ale musisz byc przygotowany na podciagniecie sie z matmy.
co do samych politechnik, osobiscie jestem studentem politechniki wroclawskiej, ale nie elektroniki. na elektronice mam paru znajomych. poziom jest tam bardzo wysoki (ponoc jeden z najwyzszych na calej uczelni). konkretne plany studiow zaleza oczywiscie mocno od kierunku, ale matematyka (i to przez duze M!) jest wszedzie i to w duzej ilosci - szczegolnie na poczatq.
No, ludzie wypowiadac sie, bo mnie tez to ciekawi Dopiero teraz ide do 2 kl liceum ale wybieralbym sie na politechnike lodzka.. na wydzial elektroniki i elektrotechniki ew. elektroniki i telekomnikacji (czy cus takiego ;D).