Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1003 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Cyfrówka
aparat samsung / benq 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "aparat samsung / benq"   

Mieciu77
 Wysłana - 2 listopad 2010 10:22        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam.
Planuje zakup aparatu [allegro.pl/aparat-benq-dc-c1420-sd4gb-ladowarka-4aku-etui-i1258641871.html] lub [allegro.pl/aparat-samsung-es17-12-2-mpix-wszystko-kurier-i1301571882.html]
Nie skusiłem sie magicznymi pixelami, tylko tym ze jako jeden z nielicznych jest dostepny u mnie w miescie.
Chciałbym poznać opinie użytkowników, którzy znają sie na tym sprzecie, lub maja taki. Byłoby miło jakby ktoś wrzucił jeszcze przykładowe foty zrobione tymi aparatami :)
Nie jestem żadnym maniakiem fotografii, chce po prostu miec TRWAŁY aparat, który robi ładne, kolorowe żywe zdjecia. Z góry dziekuje za pomoc ;)

zbysiu13
 Wysłana - 3 listopad 2010 16:34      [zgłoszenie naruszenia]

Powiem Ci z doświadczenia, że tak to można czekać latami na wpis posiadaczy Dużo rzeczy już zostało w internecie napisanych, jak człowiek sam nie poszuka to mało się dowie...
O Samsungu chociażby tutaj:
[cokupic.pl/produkt/Samsung-ES17]
O Benqu nie mam czasu szukać, wpisz w wyszukiwarkę symbol aparatu i słowa: recenzja lub opinie.

Volenti non fit iniuria.
Verba volant, scripta manent.

Mieciu77
 Wysłana - 3 listopad 2010 22:38      [zgłoszenie naruszenia]

Tak, szukałem w ten sposób, ale trafiłem na 4 opinie, z czego 2 chwaliły, 2 "odstraszały" :) Ale widać słabo szukałem, gdyż nie znalazłem tego co mi przesłałes. dziekuje za pomoc, dużo ciekawych opinii. Pozdrawiam!

atmeg
 Wysłana - 21 grudzień 2010 05:14       [zgłoszenie naruszenia]