Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 2620 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Cyfrówka
cyfra i 2 niezalezne tv czyli spliter lub multiroom 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "cyfra i 2 niezalezne tv czyli spliter lub multiroom"   

SCREAM
 Wysłana - 29 listopad 2009 00:37        | zgłoś naruszenie regulaminu

na piętrze mam cyfrę chcę w pokoju nizej miec niezalezny tv.wydaje mi się ze najlepiej kupic spliter tyle ze jestem w tym zielony.
Jaki polecacie?czy te tanie za 100zł są ok? jak to dokladnie wyglada przy podlączeniu ? kupuje np taki spliter [http://www.allegro.pl/item822341145_spliter_cyfra_wszystkie_tunery_od_producenta_hit.html]
podpinam do niego kabel idący z anteny satelitarnej i wkładam do niego kartę wycyągnięta z dekodera cyfry. Spliter tam nazwany jest serverem tak? potem do tego spliera podłączam kablem 1 i 2 dekoder niezależnie (jaki kabel musze miec??? ) wkladam w te 2 dekodery po karcie ktorą dostaje w zestawie i juz mam niezalezne kanaly na kazdym tunerze????
czy tuner mogę kupić jakis najtanszy z allegro??

Zmieniony przez - SCREAM w dniu 2009-11-29 00:41:29

SCREAM
 Wysłana - 29 listopad 2009 01:10      [zgłoszenie naruszenia]

wlasnei cyztam ze muysze miec 2 anteny albo konwenter i wtedy idzie z 1 anteny sygnal np taki [http://www.allegro.pl/item832167845_konwenter_single_mg411_36_blue_fullband_hdtv.html] ale gdzie to podlączam? to mi wyglada na ten czujnik ktory jest na srodku anteny staelitarnej , czyli ten co mam na talerzy muszę usunąc i dać ten?

zbysiu13
 Wysłana - 29 listopad 2009 14:25      [zgłoszenie naruszenia]

Witam, po kolei:
Wszystko pisze w opisie aukcji.
Masz na przykład dwa dekodery z czytnikami kart.
Przy antenie zamiast tego, który zapewne już tam jest, montujesz podwójny konwerter: