| Autor |
"cyfrowy polsat i kilka telewizorów czyli dylematy newbie..." |
|
|
dareczekk
|
|
Wysłana - 9 sierpień 2006 12:40 | zgłoś naruszenie regulaminu
Witam. Do tej pory od paru lat bylem szczesliwym posiadaczem kablowki ktora sobie podzielilem na 4 telewizory bo kazdy w domu ma swoj (wiem ze to paranoja), nie wiem do konca czy tak mozna, ale to chyba nie istotne w tym momencie... Za pare dni szykuje mi sie przeprowadzka do wlasnego domu gdzie nie mam mozliwosci podlaczyc kablowki niestety. Zastanawiam sie jeszcze czy cyfra+ czy cyfrowy polsat... raczej to drugie:) I mam pytanie, czy mozna jakos zrobic zeby majac jedna antene i jeden dekoder udostepnic to na 4 telewizory? Oczywiscie nie na wszystkich to samo... Czy jedyna opcja to kupic 4 dekodery:/ Slyszalem cos o urzadzeniu ktore sie nazywa splitter, ale ze jestem laikiem nie wiele znalazlem na ten temat... Przepraszam za infantylizm tego pytania, ale naprawde nie znam sie na tym, prosze o wyrozumialosc:)
Pozdrawiam
| |
|
 |
|
|
|
xrisles
|
|
Jedna antena na 4 telewizory.Potrzebójesz 4 dekodery.
|
|
sirius66
|
|
jeżeli chcesz uzyć tzw splitera to tylko iwyłącznie cyfra, ale warunki następujące, każdy tv musi mieć swój dekoder z wyjściem na kartę (*najlepiej fergosony)i każdy musi mieć swoją antenę, (ewentualnie konwerter na 4 wyjścia ok 150 zł)i w takim też układzie za pomocą jednego abonamentu(np wysokiego prestiżu<145 zł>albo mniejszego komfortu<58 zł>)każdy z użytkowników może ogladać inny serial.Oczywiście jest opcja legalna w obrębie jednego domu, pozdrawiam, w razie pytan 4728062<GG>
|
 |
|
|
|
Preskaler
|
|
Z "Polsatem" nie da się nic zrobić! Trzeba do każdego telewizora oddzielny dekoder (i sygnał z konwertera) oraz oddzielnie opłacany abonament. Z cyfrą tylko jeden abonament i tzw. "Smart Kard Splitter" oraz emulatory karty (tyle szt. ile TV) do tego oczywiście też oddzielne dekodery i sygnały z konwertera (konwerter wielokrotny). Była już mowa na "Forum" o tym!
|
|
|
dmprk
|
|