Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 825 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Telewizja
dekoder HD a cyfrowy polsat 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "dekoder HD a cyfrowy polsat"   

adriano174
 Wysłana - 3 kwiecień 2011 20:35        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam, jestem laikiem w materii dekoderów cyfrowej tv więc moje pytanie może być dla was banalne, wybaczcie;). Otóż mam cyfrowy polsat, dekoder wraz z kartą, ostatnio zakupiłem telewizor obsługujący rozdzielczość full hd, ale dekoder stary i nie ma takiego połączenia. Chcę kupić np. z allegro używany, też polsatu, ale obsługujący hd. I tu moje pytanie- czy będzie on chodził z moją kartą?? Z góry dziękuję z odpowiedź.

zbysiu13
 Wysłana - 4 kwiecień 2011 21:05       [zgłoszenie naruszenia]

Nie.
Dekodery CP są "sparowane" z kartą CP. Czyli np ktoś musiałby sprzedać Ci dekoder HD z kartą do niego dedykowaną w środku i aktywnym swoim abonamentem, a Ty dalej opłacałbyś ten abonament co miesiąc do końca umowy. Takie rzeczy się rzadko zdarzają . Były kiedyś dekodery Samsunga HD z "prepaidową" kartą w środku, doładowaną na bodajże pół roku czy rok w którymś ze średnich pakietów.
Ja zrobiłem tak= kupiłem w salonie RTV nowy dekoder HD Icord z gniazdem CI(dekoder nie kupiony od CP!!) , zakończenie starej umowy z CP, podpisanie nowej z modułem CAM i kartą. Moduł z kartą siedzą sobie grzecznie w slocie CI dekodera. Miało to wtedy też taką zaletę, że podpisując nową umowę ma się więcej korzyści niż przedłużając starą. A w drugim gnieździe dekodera używam czasem modułu z kartą TnK.

Zmieniony przez - zbysiu13 w dniu 2011-06-19 13:08:03

Volenti non fit iniuria.
Verba volant, scripta manent.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

dekoder HD a cyfrowy polsat