| Autor |
"jak zrobic krótkofalówkę?!?" |
|
|
keymakerrr
|
|
Wysłana - 4 grudzień 2005 15:38 Przeniesiona przez Arnold_S. z działu 'Radio'. | zgłoś naruszenie regulaminu
ostatnio zainteresowało mnie krótkofalarstwo. Podobno można łatwo samemu zrobic krótkofalówkę. Czy to prawda? Chciałbym taką zrobic lecz jestem amator początkujący!!!
| |
|
 |
|
|
|
Blasiutek
|
|
Witam,
zrobić to się da tylko że wcale nie tak łatwo. Myślę że na początek to kup coś fabrycznego na 2m, wgryź w temat, zdaj egzamin:) a potem zacznij budować. Chociaż może na początek zdaj egzamin a potem kup radio:).
Pozdrawiam
Blasiutek
|
|
Arnold_S.
|
|
|
|
|
Preskaler
|
|