Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 2989 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
jak zwiększyć moc wzmacniacza ?? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "jak zwiększyć moc wzmacniacza ??"   

cichy977
 Wysłana - 1 maj 2005 18:56        | zgłoś naruszenie regulaminu

witam...
jestem tu początkujący
mam unitre z seri 9010 konkretnie 9013 i chce zwiększyć jej moc. Trafo to ts120/13 (190VA) a końcówki to 2n6488 i 2n6491 i teraz meritum co zrobić aby wykozystać rezerwy płynące z trafa (wzmacniacz przez producenta oznaczony jako 2x35w) co wymienić co podkręcić prosze o rade

Open your mind use open source

Arnold_S.
 Wysłana - 1 maj 2005 19:35      [zgłoszenie naruszenia]

Właśnie należałoby zacząć od wymiany trafa na mocniejsze(i co za tym idzie większe wymiarowo).

Usuńcie ten profil z forum(i wszystkie wypowiedzi).
Złamał wielokrotnie regulamin(wszystkie możliwe punkty).
Użytkownicy forum proszeni są o NIE stosowanie porad Arnold_S.
Profesjonalne forum to: [http://www.elektroda.pl]

Znawca -

cichy977
 Wysłana - 2 maj 2005 12:09      [zgłoszenie naruszenia]

ale na jakie i czy to tylko trafo co dalej powiedzmy ze wymienie trafo ??

R. Horror
 Wysłana - 2 maj 2005 12:51      [zgłoszenie naruszenia]

Transformator TS120/13 nie ma 190 (kto Ci powiedział że on tyle ma?), lecz 120VA i jest dobrany prawie na styk.

Nie ma i nigdy ne będzie innej możliwości zwiększenia mocy, jak tylko poprzez wymianę transformatora na taki, który będzie oddawał wyższe napięcia i rzecz jasna - przenosił większą moc.