Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 1384 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Audio
kolumny, ale jakie? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "kolumny, ale jakie?"   

piotreek88
 Wysłana - 8 luty 2005 07:46        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam,
odziedziczyłem amplituner radmor 5412, ale nie mam do niego kolumn. Planuje jakiś zakup za ok 1500 -1700 zł. para.Jestem zielony w temacie kolumn więc licze na Waszą pomoc.
Amplituner ma moc (o ile się nie myle) 35 w, na kanał, opór 8 ohm.
Kolumienki mają być podłogowe.
A teraz co lubie słuchać:
ogólnie wszystkiego, ale najczęśćiej to rock i pop, no i oczywiśćie radio (zet)
wielkości pokoju nie podaje, bo nie ma to sensu, gdyż sam nie wiem w którym pokoju będą stały

-----------------------------------
Koledzy proponowali mi kolumny [http://www.audioacademy.com.pl/produkty/Phoebe.htm], ale one mają 4 ohm i śa troche słabe
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakie kolumny kupić??

(cena może być niższa niż ww)

zoltarek
 Wysłana - 8 luty 2005 09:03      [zgłoszenie naruszenia]

Pytałeś już na elektrodzie. Altusy 300 raczej odradzam, gdyż nie sa to dobre kolumny do delektowania się muzyką. Silne wlaściwosci kierunkowe glośników wysokotonowych uniemożliwiają uzyskanie prawidlowej przestrzeni stereofonicznej. Niestety wielkość pokoju jest parametrem kluczowym.