witam,
chciałbym sobie kupić aparat cyfrowy. Raczej do zdjęć amatorskich. Będzie to mój pierwszy taki aparat, więc jestem laikiem w tym temacie. Chciałbym, żeby aparat miał dość duży, wyraźny wyświelacz. Zdjęcia, które mnie interesują to takie okazjonalne typu urodziny, imieniny, zdjęcia z wakacji, możliwość powiększania detali (duży zoom), zdjęcia wieczorem, w ciemnych pomieszczeniach typu kościoły, jaskinie. Szerokokątny obiektyw do obejmowania jak największego obszaru. Możliwość filmowania z dźwiękiem. No i oczywiście dobra jakość zdjęc po przeniesieniu na komputer. To chyba wszytsko mniej więcej czego szukam.
Takie "coś" to chyba tylko w "Erze"!
A tak na poważnie to wszystkie aparaty mają coś z tych Twoich wymagań lecz nie potrafię znależć takiego, który miał by te wszystkie wymagane cechy.