Forum Elektronika
audio radio telewizja cyfrówka okablowanie

∑ temat został odczytany 3934 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ELEKTRONIKA | Telewizja
telewizor SANYO nie wlacza sie 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "telewizor SANYO nie wlacza sie"   

Przemo2222
 Wysłana - 7 wrzesień 2004 12:52        | zgłoś naruszenie regulaminu

Mam problem z telewizorem SANYO modelu nie znam (stary).
Kontrolka stand by swieci i nie idzie go wloczyc. Poprawilem luty i po probie wlaczenia kineskop sie nie wlacza a w glosniku slychc szum po okolo 2sek. cisza (wylocza sie). Co to moze byc???

jestem laikiem co do elektroniki choc bardzo mnie to interesuje moze sie czegos naucze od was za jakakolwiek pomoc DZIEK

Preskaler
 Wysłana - 9 wrzesień 2004 22:54      [zgłoszenie naruszenia]

Może być wiele przyczyn, to zależy od pomiarów. Zwykle mierzy się napięcia w zasilaczu lecz nie znając typu i nie posiadając jego schematu, trudno jest coś poradzić. Jeśli słychać "próbkowanie" takie ciche pykanie (po włączeniu) lub popiskiwanie, to może być uszkodzenie w części odchylania poziomego (n.p.).

Preskaler

Specjalista -

Przemo2222
 Wysłana - 10 wrzesień 2004 01:13      [zgłoszenie naruszenia]

jo mistrzu dzieki za odpowiedz, dokladnie to chodzilo mi o to czy czasami kineskop nie jest czasniety, bo jesli to kineskop to ewentualnie mogl bym ten telewizor przez okno wykopac grzecznie mowiac. Czyli krotko mowiac bez schematu gowno zrobie ??

jestem laikiem co do elektroniki choc bardzo mnie to interesuje moze sie czegos naucze od was za jakakolwiek pomoc DZIEK

Przemo2222
 Wysłana - 10 wrzesień 2004 01:40      [zgłoszenie naruszenia]